استراتژی ها وسیاست های دستگاه در حوزه دولت الکترونیکی
سیاست های دستگاه در حوزه دولت الکترونیک با محوریت کمیته توسعه دولت الکترونیک در شرکت ملی پست :
- تهیه برنامه عملیاتی توسعه خدمات الکترونیک دستگاه شامل : اهداف ، اولویت ها ، زمان بندی در سه سطح اطلاع رسانی ، تعاملی وتراکنشی وپیشنهاد آن به کمیسیون راهبری دولت الکترونیک وراهبری استقرار آن پس از تصویب
- برنامه ریزی برای مستند سازی و تهیه شناسنامه خدمات الکترونیک دستگاه وراهبری اجرای برنامه
- تعیین اولویت برای اصلاح فرآیندهای سرویس گرا مبتنی بر نقشه فرآیندهای دستگاه در حوزه دولت الکترونیک
- تصویب راهبردها وبرنامه توسعه دسترسی مردم به ارایه خدمات ازطریق دفاتر پیشخوان ، مجتمع های خدمات اداری و....
- راهبری ونظارت بر پورتال ودرگاه های خدمات رسانی دستگاه وارزیابی مستمر
- مدیریت تعامل دستگاه با سایر دستگاه های اجرایی برای ایجاد پنجره واحد خدمات مشترک – اتصال دستگاه به پنجره هوشمند خدمات دولت وپیاده سازی سامانه پنجره واحد شرکت ملی پست به آدرس MY.POST.IR
- راهبری اجرای آموزش مدیران ، کارکنان وکارشناسان واحد فناوری اطلاعات دستگاه
- راهبری اجرای برنامه فرهنگ سازمانی وتوانمند سازی مردم در استفاده از خدمات الکترونیکی
تاریخ بروز رسانی : 1403/08/10