استراتژی های حوزه دولت الکترونیک

استراتژی ها وسیاست های دستگاه در حوزه دولت الکترونیکی

 

سیاست های دستگاه  در حوزه دولت الکترونیک  با محوریت کمیته توسعه دولت الکترونیک  در شرکت ملی پست   :
- تهیه برنامه عملیاتی توسعه خدمات الکترونیک دستگاه شامل : اهداف ، اولویت ها ، زمان بندی در سه سطح اطلاع رسانی ، تعاملی  وتراکنشی وپیشنهاد آن به کمیسیون راهبری دولت الکترونیک وراهبری استقرار آن پس از تصویب
- برنامه ریزی برای مستند سازی و تهیه شناسنامه خدمات الکترونیک دستگاه وراهبری اجرای برنامه 
- تعیین اولویت برای اصلاح فرآیندهای سرویس گرا مبتنی بر نقشه فرآیندهای دستگاه در حوزه دولت الکترونیک 
- تصویب راهبردها وبرنامه توسعه دسترسی مردم به ارایه خدمات ازطریق دفاتر پیشخوان ، مجتمع های خدمات اداری و....
- راهبری ونظارت بر پورتال ودرگاه های خدمات رسانی دستگاه وارزیابی مستمر
- مدیریت تعامل دستگاه با سایر دستگاه های اجرایی برای ایجاد پنجره واحد خدمات مشترک – اتصال دستگاه به پنجره هوشمند خدمات دولت وپیاده سازی سامانه پنجره واحد شرکت ملی پست به آدرس MY.POST.IR
- راهبری اجرای آموزش مدیران ، کارکنان وکارشناسان واحد فناوری اطلاعات دستگاه 
- راهبری اجرای برنامه فرهنگ سازمانی وتوانمند سازی مردم در استفاده از خدمات الکترونیکی 
 

 

تاریخ بروز رسانی : 1403/08/10